top of page

בלוג מאגר הידע

היכרות עם אדאלו (Adalo) - בניית אפליקציות ללא קוד

תגידו שלום לאדאלו (Adalo), פלטפורמה לבניית אפליקציות דסקטופ, ווב ונייטיב (כן, כאלו שתוכלו לפרסם לחנויות האפליקציות של אפל וגוגל 😉).

אדאלו היא פלטפורמה אשר מבוססת על בניה חזותית בגנון של גרירה ומיקום (drag & drop) ומאפשרת ניהול של דאטה (קולקשיין). את הקולקשיינים השונים שלנו אדאלו מאפשרת לחבר אחד לשני בצורה פשוטה ובעצם ליצור עמודים דינמיים אשר משתנים בהתאם למשתמש או לתוכן שבחרנו.

ניתן ליצור טפסים ולאפשר למשתמשים להוסיף מידע חדש ולערוך מידע קיים.

חוזקות:

  1. עיצוב ויזואלי - המערכת גמישה ומאפשרת בניה של עמודים בצורה ידידות ופשוטה (קצת דומה לעבודה בוויקס או פאוורפוינט) עם שךיטה יחסית רחבה באלמנטים השונים.

  2. ממשק מובנה להתחברות משתמשים, שיחזור סיסמא ועוד.

  3. חנות תבניות אשר מאפשרת להעתיק תבניות קיימות.

  4. חנות רכיבים - ניתן להוסיף רכיבים אשר אינם מובנים של הפלטפורמה שנבנו על ידי משתמשים אחרים כדון חתימה, גלריה ועוד.

  5. נוטיפיקציות - ניתן לשלוח נוטיפקציות דחיפה (push notifications) למשתמשים מבוססות טריגר או זמן.

  6. יש API - ניתן להתחבר למערכות חיצוניות דרך זאפייר (בתשלום)

  7. תמיכה בטבלאות איירטייבל (airtable) (בתשלום)

חולשות:

  1. יכולות לוגיות חלשות - לא ניתן ליצור מורכבויות לוגיות והתניות מורכבות על הדאטה שלנו.

  2. יכולות חישוב נמוכות - כמו סכימה, ספירה וכדומה.

  3. כשלים בשימוש ברכיבים חיצוניים - גם אם הרכיב עצמו עובד טוב לעיתים יש בעיה בחיבור הרכיבים לרכיבים אחרים. לדוגמא:

בשביל להשתמש ברכיב החתימה לא ניתן להשתמש ברכיב הטפסים המובנה ויש ליצור את כל הטופס לבד (לא נעים אבל לא נורא). בשביל שהרכיב יעבוד יש להגדיר שהכפתור של הרכיב ישמש לשליחת כל הנתונים המוזנים מכל השדות כך שאם רוצים להשתמש ברכיב כמו אימייל ולידטור (רכיב שבודק שהאימייל שהוזן תקין) אשר גם הוא כפתור לא ניתן לחבר ביניהם וצריך לבחור אם לוותר על אחד מהם.

תמחור:

  1. חינם - אין מגבלה על כמות האפליקציות אך יש מגבלה של 50 שורות לכל אפליקציה, אבל כל הרכיבים פתוחים מלבד API וחיבור לאיירטייבל. ניתן לפרסם רק את גרסת הווב של האפליקציות.

  2. חבילת PRO - עלות של 50$ לחודש ללא מגבלה על כמות האפליקציות. מגבלה של 5GB של דאטה לכל האפליקציות בחשבון!. המשמעות הינה שאם יש לך הרבה אפליקציות הספירה נעשית ברמת החשבון אבל אם מדובר ביזם.ת שבונים רק אפליקציה אחת זה לא מעט מקום אך עבור מעצבי ובוני אתרים שבונים ללקוחות זה כל מספיק. משתמש אחד בלבד. פרסום גם לחנויות האפליקציות.

  3. חבילת Business Plan - עלות של 200$ לחודש. ללא מגבלה על כמות האפליקציות. מגבלה של 20GB של דאטה לכל האפליקציות בחשבון!. 5 משתמשים. מנהל לקוח מטעם אדאלו. פרסום גם לחנויות האפליקציות.



441 צפיות2 תגובות
bottom of page